מת סולטן עומאן קאבוס בן סעיד

    איתי גדסי No Comments on מת סולטן עומאן קאבוס בן סעיד

    סולטן עומאן, קאבוס בן סעיד מת בגיל 79. ב-2018 הזמין קאבוס את ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור רשמי חשאי בארמונו. נתניהו: "הסולטאן קאבוס בן סעיד היה מנהיג דגול שפעל ללא לאות למען קידום השלום והיציבות באיזורנו"

    קאבוס בן סעיד, סולטן עומאן צילום: באדיבות ויקיפדיה
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קאבוס בן סעיד, סולטן עומאן הותיק מת בשבת בגיל 79. קאבוס שלט בעומאן במשך 49 שנה. בשנת 2018 נפגש עמו ראש הממשלה בנימין נתניהו, מלווה במשלחת ביטחונית, בביקור רשמי חשאי בארמונו. לאחר מותו של קאבוס מונה בן דודו הית'ם בן טארק אאל סעיד לסולטאן עומאן.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר את תנחומיו לעם בעומאן: "אני שולח תנחומים לעם בעומאן ומשתתף בצערו הכבד על לכתו של הסולטאן קאבוס בן סעיד. לפני כשנה הוא הזמין את רעייתי ואותי לביקור חשוב ומרגש מאין כמוהו, בו הציע את סיועו לקידום השלום והיציבות באיזור. הוא היה מנהיג דגול שפעל ללא לאות למען קידום השלום והיציבות באיזורנו. תחת מנהיגותו, עומאן הפכה למדינה מרכזית ומתקדמת".

    נתניהו הוסיף: "אני מברך את הסולטאן החדש הית'ם בן טארק על מינויו ועל דבריו כי מדיניות החוץ של עומאן ופעילותה למען השלום באיזור ימשכו".

    שר החוץ ישראל כץ שיגר גם הוא את תנחומיו לעם בעומאן לאחר מות הסולטן וכתב: "אני משתתף בצער העם העומאני על אובדן הוד מעלתו הסולטאן קאבוס בן סעיד. מנהיגותו של הסולטאן קאבוס היא דוגמא ומופת כמי שפעל כל חייו למען עמו ולמען השלום. הסולטאן היה מנהיג אמיץ ואיש של שלום ופיוס שפעל רבות למען ארצו ועמו ולמען בטחון ויציבות האזור כולו. מחזקים את ידי העם בעומאן ואיתכם באבלכם".



    0 תגובות